Menu
Koszyk

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie jest nowa siedziba Teatru Gry i Ludzie?
Rezydujemy teraz na Scenie Gliwicka 120:. Wejście do teatru znajduje się od ulicy Wolnego.

Gdzie najlepiej zaparkować?
1. Można zaparkować na parkingach wewnętrznych (około 20 miejsc) - patrz mapka powyżej.
2. Przy ulicy Wolnego (około 5-6 miejsc). WAŻNE - parkowanie dozwolone jest TYLKO od strony ogrodzenia budynku. Po drugiej stronie ulicy obowiązuje zakaz parkowania.
3. Przy ulicy Klimczoka i przejść do nas przez parking (możliwość przejścia przy szlabanie samochodowym).

Jak kupić bilety?
W górnym menu należy wybrać zakładkę REPERTUAR, a następnie wybrać interesujący Państwa spektakl.

Czy muszę wydrukować bilet?
Nie, bilet może pozostać w wersji elektronicznej.

Czy można kupić bilety poza waszą stroną?.
Dystrybuujemy również bilety przez portale kupbilecik.pl i biletyna.pl

Mam voucher, ale mój kod nie działa.
Prosimy o kontakt pod adresem: rezerwacja@gryiludzie.pl.

Czy do teatru można dojechać tramwajem lub autobusem?
Jak najbardziej. Jadąc tramwajem lub autobusem należy wysiąść na przystanku "Załęże Janasa" (przy sklepie Żabka) i przejść do nas około 300 m.
Wszystkie przystanki znajdują się w okolicy czerwonej pinezki zaznaczonej na poniższej mapce.
Autobus i tramwaje jeżdżą zarówno od strony Chorzowa, jak i Katowic.
Do teatru można dotrzeć tramwajami nr: 6, 7, 13 oraz autobusem nr: 70.

Czy w teatrze znajduje się bufet? 
Tak, przed naszymi przedstawieniami można kupić drobną przekąskę i napić się kawy i herbaty.

Czy po spektaklu przewidziane są jeszcze dodatkowe atrakcje?
Oczywiście! Zapraszamy na wspólne zdjęcia z aktorami i lalkami teatralnymi, czy rozmowy o spektaklu i zakulisowe tajemnice teatralnych produkcji.

Nie dostałam/em potwierdzenia kupna biletów.
Prosimy poszukać wiadomości w folderze spam. Jeśli jej tam nie będzie, prosimy o sprawdzenie w aplikacji bankowej czy transakcja przebiegła pomyślnie i przelew został zaksięgowany na koncie. Jeżeli płatność została dokonana prawidłowo, a potwierdzenie wciąż nie dotarło, prosimy o kontakt pod nr tel.: 501 395 069.

Czy honorujecie kartę dużej rodziny?
Nie, ale w sprzedaży mamy "Bilet rodzinny". Podczas zakupu biletów, przy podsumowaniu zamówienia, w koszyku, w polu KUPON, należy wpisać kod  "RODZINNY". Wówczas naliczy się zniżka o wartości jednego biletu (tzw. 3+1 gratis, czyli przy kupnie 4 biletów, 1 jest bezpłatny). Bilet rodzinny i kod zniżkowy dotyczy tylko spektakli dla dzieci. 

Czy są jakieś inne zniżki?
Czasami oferujemy zniżki. Zawsze umieszczamy o tym informację na stronie głównej i w mediach społecznościowych.

Przy zakupie biletu rodzinnego nie nalicza się inna zniżka na bilety. Dlaczego?
Zniżki na bilety nie łączą się ze sobą. Jednorazowo można skorzystać tylko z jednego kodu zniżkowego.

Czy można kupić bilet ulgowy dla dziecka?
Wszystkie bilety na spektakle dla dzieci są w jednej cenie. 

Chcę przyjść na spektakl z osobą wymagającą opieki (np. niepełnosprawną). Czy muszę kupować bilet również dla siebie?
Nie, prosimy o kontakt pod adresem: rezerwacja@gryiludzie.pl, w celu wysłania specjalnego kodu anulującego należność za bilet opiekuna. 

Chcę oprócz starszych dzieci zabrać na spektakl roczne dziecko. Czy muszę dla niego kupować dodatkowy bilet?
Nie, dzieci do drugiego roku życia zapraszamy bezpłatnie.

Czy zamówione, ale nie opłacone bilety działają jak rezerwacja miejsc?
Nie, nie opłacone bilety wracają do sprzedaży.

Moje dziecko jest jeszcze małe, czy będzie coś widziało?
Nasza widownia jest amfiteatralna, czyli wznosi się z rzędami. Daje to pewność, że nikt z wcześniejszego rzędu nie będzie zasłaniał. Jeśli jednak tak się zdarzy można posadzić dziecko na dodatkowej poduszce.

Chcę przyjść z dzieckiem na spektakl, ale zostały miejsca tylko w dalszych rzędach. Czy będziemy coś widzieli?
Oczywiście. To poglądowe widoki z rzędów I, V, X i XV ze spektaklu "Ani me, ani be..."

Rząd I

Rząd V

Rząd X

Rząd XV

Masz jakieś inne pytanie?
Napisz do nas na rezerwacja@gryiludzie.pl lub zadzwoń 501 395 069